2015. szeptember 23., szerda

|| Újra Aktív! ||


 A cím szerintem magárt beszél! Újra érkeznek új részek a blogra, valószínűleg a következő hét folyamán hozom is a XI. fejezetet, amit remélem minannyian legalább anyira vártok, ahogy már jómagam is.
 Noha nem tervezetem, eléggé hosszúra sikerült ez a szünet, amiért szégyenlem is magam rendesen. :/ Azért nem értesítettem senkit erről a szünetről, mivel nem terveztem előre, de a nyár végén, annyi minden összejött, hogy egyszerűen nem maradt időm a blogra, amit rettenetesen sajnálok. Terveztem, hogy szeptember közepe fele újra jelentkezem, de  akkor meg kezdődött a suli, és valahogy vissza kellett rázódnom a megszokott ritmusba, ami igencsak nehezemre esett.
 De száz szónak is egy a vége, újra itt vagyok, és próbálok minél több eseménydús fejezetet hozni nektek!
 Szeretném megköszönni nektek többek közt a rengeteg pozitív hozzászólást, amiket ma sikerült elolvasnom, és azt a rengeteg díjat, amiket kaptam tőletek, és amiket hamarosan ki is teszek! :) Nagyon köszönök szépen mindent!

2 megjegyzés: